wtorek, 11 kwietnia 2017

Na spokojnie

Po roku zadecydowałam, by zacząć od nowa. Moje życie było pełne chaosu i nie mówię, że już nie jest. Ale chciałabym to jakoś ułożyć. Od roku chodzę w kółko, wciąż próbując osiągnąć to samo. Bardzo pragnę napisać, że to czas dużych przemian, jednak bardziej niż przemian chyba potrzebuję równowagi. Zlikwidowałam poprzednie trzydzieści wpisów, ponieważ miałam wrażenie, że kompletnie nie miały sensu. Nie mówię, że kolejne będą głębokie i pełne przemyśleń, bo tak nie będzie. Strefę blogową, tak jak i pewnie znaczna większość dziewczyn, traktuję jako strefę odmóżdżenia. Nie znajdziesz tu filozoficznych postów, dotyczących sensu istnienia, nie umieszczę tu żadnych faktów naukowych, ani nie pomogę Ci zrozumieć wszechświata. Ale tak - podzielę się z Wami przepisami, pochwalę się zakupami i zrecenzuję ostatnio przeczytaną przeze mnie książkę. Nie są to informacje potrzebne komukolwiek do życia jednak i tak każda z nas kocha to robić. Pisać, czytać, szukać, porównywać. 
Początek już za mną, czas na zabranie się za wygląd bloga. Planuję stonować ten wszechobecny róż (mimo, że kocham ten kolor) i wreszcie wstawić porządny nagłówek. Trzymajcie za mnie kciuki, tak jak ja trzymam za Was i życzcie powodzenia 👍

3 komentarze:

  1. W moim życiu ostatnio także pojawiło się dużo chaosu, jednak postanowiłam się uspokoić i wszystko sobie ułożyć. A tak na marginesie, mi ten róż bardzo się podoba :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że usunęłaś poprzednie posty. Były fajne, lubię Cię czytać, ale rozumiem, że potrzebujesz odnowy. Nadal będę do Ciebie zaglądać, polubiłam Cię jako osobę i nie sądzę, by miało się to zmienić przez inny wygląd bloga. Życzę Ci powodzenia! :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w takim razie! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!