czwartek, 20 kwietnia 2017

Woski, lumpy, prawko i zima wiosna

Połowa kwietnia za nami, a zima wróciła, przynajmniej na Śląsk. Za oknami biało, a ja dziś myślałam, że zamarznę. Oczywiście z pewnością zdążyłam już się zaziębić, no, ale przyznam szczerze - nie spodziewałam się tak sporych opadów śniegu po wcześniejszych upałach.
Dziś mam wolne, jednak staram się nie leniuchować od rana. Wreszcie zapisałam się na prawko. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i szybko mi miną wykłady, egzaminy. Co prawda jeszcze na żaden nie poszłam, a już boję się, że obleję jazdę. 
Po powrocie do domu w skrzynce czekała już na mnie paczka - woski Yankee i WoodWick. Od pewnego czasu jestem uzależniona od wosków i uwielbiam testować różne zapachy. 
Z Yankee zamówiłam Clean Cotton (świeże pranie, kwiaty, cytryna) oraz Amber Moon (bursztyn, paczula, sandałowiec, cytrusy, woda kolońska), a z WoodWick - Vintage Leather (mech, zamsz, drzewo sandałowe) i Cedar (owoce, zioła, drewno cedrowe, piżmo, sandałowiec). 
Clean Cotton to jeden z moich ulubionych zapachów, którego używam zazwyczaj po wysprzątaniu mieszkania. Ma orzeźwiający zapach i "oczyszcza" jeszcze bardziej pomieszczenie :)
Amber Moon to przyjemny zapach (dla mnie wszystko z paczulą jest przyjemne), jednak chyba nie skuszę się na niego ponownie. Jeśli chodzi o woski z WoodWick - oba przypadły mi do gustu, a szczególnie Vintage Leather, który kojarzy mi się z intensywnym, męskim perfum. Cedar jest nieco słodszy.
Poza woskami dzień umiliła mi też wizyta na lumpach. Udało mi się zdobyć parę fajnych ciuszków, w tym zupełnie niezniszczoną, zamszową kurtkę. 
Oprócz kurtki upolowałam także bluzę z kożuszkiem, koszulkę do spania, luźną bluzeczką z kapturkiem, bluzkę z mała baskinką i białą narzutkę. Zakupy oczywiście zaliczam do udanych. 
A jak poszła Wam Wasza ostatnia wizyta na lumpach? :) 

21 komentarzy:

  1. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jestem w trakcie robienia prawka ;) Fajne ciuchy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubrania udało Ci się upolować!
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj ja dawno już nie byłam na lumpach i zdecydowanie muszę się wybrac. Też uwielbiam woski, ale żadnego z tych jeszcze nie miałam. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love it. Cute post ❤

    Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze okazji wachac jakichkolwiek woskow, czy tez swieczek tej firmy, ale slyszalam, ze sa swietne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wonderful!!
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy!
    na lumpach często znajduje się coś fajnego :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to oby kurs zakończył się pomyślnie ;) Też zaczynam pod koniec maja!

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Też niedawno zapisałam się na prawko, świetne rzeczy w życiu bym nie pomyślała,że są z lumpa.Pozdrawiam kochana i obserwuję<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłaś sporo fajnych rzeczy w lumpeksie. Ja mam z tym zawsze problem. Nie wiem czy to kwestia miejsca, czy po prostu mam pecha i wszystko co fajne zostaje wykupione wcześniej.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na prawko idę w przyszłym miesiącu :)
    Świetne ubrania, szczerze mówiąc patrząc ostatnio po sieciówkach te są o wiele ciekawsze :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego ja nie potrafię znajdować fajnych rzeczy w lumpeksach :( Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice products :)


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdą obserwację i każdy komentarz. Za wszystkie Wam serdecznie dziękuję!